2010-12-31

Włosy

Produkt Roku 2010

CLEAR Men ActiveSport 2w1 został wybrany najlepszym szamponem przeciwłupieżowym dla mężczyzn w polskiej edycji światowego plebiscytu "Men`s Health Grooming Awards" 2010.

Jury magazynu Men`s Health, złożone m. in. ze specjalistów dermatologii i kosmetologii oraz przedstawicieli sieci dystrybucyjnych, wybrało Produkty Roku 2010 – najlepsze kosmetyki pielęgnacyjne dla nowoczesnego mężczyzny. Wszystkie zostały kompleksowo przetestowane i ocenione pod kątem składu, zapachu, innowacyjności, jak również stosunku jakości do ceny. W kategorii szampony przeciwłupieżowe najwyżej oceniono CLEAR Men ActivSport 2w1 - szampon do codziennej pielęgnacji włosów normalnych i przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu, którego twarzą reklamową jest sławny piłkarz Cristiano Ronaldo.

Polska edycja plebiscytu po raz drugi została zorganizowana w ramach dorocznego konkursu „Men`s Health Grooming Awards”. Jego rezultaty stanowią pomocną wskazówkę dla milionów czytelników magazynu na całym świecie w wyborze najlepszych produktów kosmetycznych, począwszy od kremów do twarzy, maseczek i szamponów, aż po zapachy do ciała i urządzenia do golenia.

Aktywny tryb życia nowoczesnego mężczyzny wymaga skutecznych produktów pielęgnacyjnych, dlatego Jury magazynu Men`s Health poleciło swoim czytelnikom szampon CLEAR Men ActivSport 2w1. Produkt zawiera pirytionian cynku o udowodnionym działaniu grzybobójczym i bakteriostatycznym. Przy regularnym stosowaniu kosmetyk usuwa do 100% oznak łupieżu oraz efektywnie zapobiega jego nawrotom.

CLEAR Men ActivSport 2w1 wzbogacony jest o innowacyjną formułę CLEAR Tech 2.0, opracowaną specjalnie w trosce o prawidłową kondycję włosów i skóry głowy. Witaminy A, B i E oraz nawilżający olejek słonecznikowy pomagają przywrócić skórze naturalną równowagę hydro-lipidową. Dodatkowo, dzięki mentolowi, szampon przyjemnie chłodzi skórę głowy oraz łagodzi uczucie swędzenia, dając długotrwałe wrażenie świeżości.

Sugerowana cena produktu - ok. 12 PLN (pojemność: 200 ml).

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar