2010-06-17

Nowinki

Charity Fashion Show

W światowe trendy wpisuje się również marki MaxMara, Weekend MaxMara i Pennyblack które 10 czerwca po raz pierwszy w Polsce zaprezentowały swoją jesienno – zimową kolekcję. Nie był to jednak zwykły pokaz mody. Impreza połączona była bowiem z licytacją na rzecz Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która zbiera fundusze na budowę nowej siedziby Kliniki dla dzieci chorych na nowotwory.

Na pokazie zaprezentowano kolekcję marek: wyrafinowaną i uniwersalną MaxMara, codzienną i sportową, a jednocześnie elegancką Weekend MaxMara oraz modę miejską Pennyblack. Prowadzące imprezę: polska modelka i dziennikarka Agnieszka Maciąg oraz Prezes Zarządu Fundacji pani Agnieszka Aleksandrowicz sprawdziły się świetnie nie tylko w roli prezenterek, ale także animatorek licytacji, która dzięki hojności zaproszonych gości pozwoliła Fundacji zbliżyć się do osiągnięcia wymarzonego celu – stworzenia chorym dzieciom godnego i nowoczesnego budynku, w którym mogłyby szybciej wracać do zdrowia. Przedmiotami licytacji były kolorowe rysunki i prace małych Pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej we Wrocławiu, artystyczne fotografie Grażyny Makary i Roberta Wolańskiego, a także: „Dzień piękności w SPA“ przekazany przez Tołpa SPA Borowinowe, dwie przesmaczne 6 litrowe Martini Asti, plakat z autografem Wojciecha Siudmaka przekazany przez Operę Wrocławską, aparat ortodontyczny samoligaturujący systemu Damon wraz z montażem przekazany przez Unident Union Dental SPA oraz długopis z diamentem przekazany przez firmę Diamonds International Corporation. Przedmioty przeznaczone na aukcję, a także loteria losowa pozwoliły zebrać ponad 35 000 zł. Dla darczyńców, którzy wylicytowali przedmioty, a także przedstawicieli VegaFashionGroup, Małgorzaty i Andrzeja Oleksików Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przygotowała specjalne dyplomy z podziękowaniami, a także urocze medale zrobione przez pacjentów Kliniki.



Inicjatywa VegaFashionGroup, firmy think oraz Fundacji Na Ratunek pokazuje, że nawet tak odległe od siebie światy jak moda i onkologia mogą sprzymierzyć się ze sobą w celu ochrony tego, co najważniejsze – życia.



Zdjęcia: Robert Kasperczak

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar