W charytatywnej inicjatywie KFC i Fundacji Mam Marzenie wezmą udział młodzi aktorzy z popularnych seriali i programów telewizyjnych – Edyta Herbuś, Julia Kamińska, Samuel Palmer, Ania Bosak, Maciej Florek, Patrycja Kazadi, Ola Szwed, Rafał Maserak, Jakub Strzelecki i Katarzyna Glinka.
Znane ze srebrnego ekranu osoby spotkały się w jednej z warszawskich pracowni ceramicznych, aby z pomocą graficzki i plastyczki stworzyć 10 unikatowych kubków. Wykonane własnoręcznie przez artystów prace pójdą pod młotek, a zebrane pieniądze zasilą konto Fundacji Mam Marzenie.



„Ostatni rok był dla nas rokiem dynamicznego rozwoju. Otworzyliśmy setną restaurację, weszliśmy też z nową kategorię produktów wprowadzając do naszych restauracji bogatą ofertę kaw i deserów. Dlatego też postanowiliśmy osłodzić ciężkie chwile nieuleczalnie chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Mam Marzenie” - mówi Anna Bednarska, Brand Manager KFC. „Projektowanie kubeczków z gwiazdami to wyjątkowe przedsięwzięcie tak jak wyjątkowe są prace wykonane przez artystów. Widać w nich duże zaangażowanie i pomysłowość gwiazd, które wzajemnie inspirowały się i konkurowały między sobą o najciekawszy projekt. W efekcie powstały kubki o różnych kształtach m.in.: balonu, kota, kaczki czy buta na szpilce” – dodała.
Fundacja Mam Marzenie, dla której zostaną zebrane podczas aukcji pieniądze, spełnia najskrytsze pragnienia dzieci, których życie jest zagrożone. Tym samym uszczęśliwia je i dodaje im sił w walce z chorobą.


„Zawsze się cieszymy, gdy w tego typu inicjatywy angażują się znane osoby” – mówi Ewa Stolarska, Prezes Fundacji Mam Marzenie. „Mamy nadzieję, że ich wierni fani, jak i wszyscy, którzy pragną pomagać innym, zainteresują się naszą aukcją. Im wyższą kwotę wylicytujemy za kubki, tym więcej dziecięcych marzeń będziemy mogli spełnić. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w aukcji wszystkich ludzi dobrej woli” – dodała.

Już 1 grudnia rozpocznie się aukcja online kubków zaprojektowanych przez gwiazdy, zaś jej finał odbędzie się podczas gali w klubie Platinium 8 grudnia.
W aukcji będą mogli wziąć udział zarówno obecni w klubie goście jak również internauci śledzący transmisję online.

Bilety na galę będzie można wygrać w konkursach organizowanych w prasie i w portalach internetowych.
