2009-06-11

SEKS

Kampania Smakuj Życie

Cele kampanii Smakuj Życie:

Ideą kampanii jest promocja zdrowego, odpowiedzialnego stylu życia w wakacyjnym luzie. Nacisk na świadomy wybór, mądrość i radość przeżywania każdego dnia.
Celem zaś wznowienie debaty o zdrowym stylu życia, bezpiecznym życiu seksualnym i mądrych wyborach.

Promując pewną postawę i styl życia, chcemy zaszczepić w odbiorcach kampanii świadomość, iż można korzystać z wakacyjnego odprężenia i cieszyć się wolnością jaką niesie za sobą ten okres, jednocześnie dokonując bezpiecznych wyborów.

Odbiorcami kampanii „Smakuj życie” są głównie ludzie młodzi, studenci, szybko zawierający znajomości, często przypadkowe, żyjący z dnia na dzień, dla których okres wakacyjny jest okazją do przygód, a w konsekwencji do ryzykownych zachowań seksualnych.

Nie jest to kolejna ziejąca grozą kampania, krzycząca wyłącznie o konsekwencjach i naszpikowana przestrogami. Kładzie za to nacisk na radość, barwy i SMAKI lata oraz wspomnień z nim związanych. Sugeruje, że życie może mieć różne, słodkie smaki, jest wartością bezcenną, o którą należy dbać i z której należy się po prostu cieszyć.

Działania kampanii:

Działania kampanii poprzedziły i wsparły liczne akcje.

Producent marki Rosetex od lat aktywnie współpracuje ze środowiskiem studenckim. W tym roku były to działania wyjątkowo wzmocnione. W trakcie Juwenaliów odbyły się liczne happeningi, imprezy muzyczne oraz instalacje. Przeprowadzona została także akcja ambientowa zachęcająca do zerwania prezerwatywy z bilboardu. Napisem na ustawionej planszy było słowo HIV ułożone z kolorowych opakowań prezerwatyw Rosetex. W ten sposób hasło oraz idea kampanii stała się łatwiejsza do zapamiętania, a sam pomysł w przejrzysty i przekonujący sposób zobrazował zależność między używaniem prezerwatyw a redukowaniem liczby zakażeń wirusem HIV. Ponadto sfinansowano dla kampanii RyzyKochania kilka tysięcy koszulek zaprojektowanych przez czołowych polskich projektantów.

W miesiącach wakacyjnych, w ramach Kampanii „Smakuj życie” przewidywane są duże wydarzenia muzyczne, ściągające rzeszę młodych osób oraz imprezy plenerowe w turystycznych ośrodkach Mazur – turnieje siatkówki plażowej, czy Zlot Harley Davidson w Olsztynku 19 – 21 czerwca.

Trzonem wydarzeń są: Letni Koncert Smakuj życie – Mrągowo, 14 sierpnia w Amfiteatrze, gdzie wystąpią zespoły – Papilla, Bielizna i Pectus; Mech Day – Kołobrzeg 2009, gdzie 15, 16 sierpnia odbędzie się cykl koncertów na promenadzie miasta z udziałem min. Voo Voo, Mech, Curcuma, Sandaless, Carrion, Parafraza, Pectus oraz Smakuj Życie Festiwal – Sopot 2009, w Operze Leśnej 28 sierpnia. Tym koncertem pożegnają lato zespoły takie jak: Kumka Olik, Muchy, Lipali, O.S.T.R. i Sofa, Pectus.

Dużą atrakcją będzie z pewnością samochód – reklama z monstrualnymi owocami i pięknymi dziewczynami częstującymi lodami o różnych smakach.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar