2008-10-11

PLOTKI

Uroda kobiet w reklamie

Kiedyś w reklamie były ważne przeróżne obrazy, barwy, kolory, a modelki były w pełni ubrane, ale świat się zmienia, wymaga czegoś zupełnie innego, a ludzie są przyzwyczajeni do patrzenia nie tylko na okropieństwa, ale również na nagość, seks, namiętność... Na świecie istnieje niewiele rzeczy, które potrafią nas wprawić w osłupienie, a to wszystko ma wpływ na reklamę.

Coraz częściej widzimy przeróżne kampanie reklamowe, w których kobieta pokazywana jest w bardzo piękny sposób, ale najczęściej nie ma nic na sobie. Niezależnie od tego czy reklama porusza treść komercyjną czy bardziej poważną dominuje nagość, a świat patrzy na to z podziwem, gdyż mimo, że nie jest to do końca przyzwoite, to jednocześnie piękne i są na to dowody, chociażby najnowsza reklama zapachu Calvina Kleina „Secret Obsession” , w której aktorka Eva Mendes jest sfotografowana nago, a na jej obliczu widać ekstazę. Inna to reklama torebki Valentino, którą jak widać po fotografii, można nosić zamiast ubrania. Reklama epatuje seksem i oczywiście dominuje w niej nagość. Nawet bardzo znane marki, które zajmują się produkcją napoi, dywanów, wykładzin, które przecież w żaden sposób nie kojarzą się z nagością są przedstawiane na nagich ciałach, piersiach, pośladkach itd.

Nagości nie ma się co wstydzić, jest ona wszechobecna, ale czy musimy być przez nią osaczani? Przecież w końcu jak cała reszta przestanie nas zachwycać i stanie się czymś zwyczajnym, a wtedy co będzie pobudzało naszą wyobraźnię? Dlaczego to kobiety zawsze są portretowane bez ubrania, czy mężczyzn nie można tak pokazywać, skoro jest równo uprawnienie? Jak płeć piękna się z tym czuje? A czy odbiorcy reklam nie mają już dość?









Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar