Dla uczczenia narodzin marki powstałej z mys´la? o dokonaniach sportowców, Under Armour pokazuje, w swojej nowej kampanii jak waz˙ne sa? cie?z˙ka praca, pos´wie?cenie oraz wytrzymałos´c´. Jako główne czynniki pomagaja?ce sportowcom osia?gna?c´ najlepsza? forme? Under Armour uznaje wytrwały trening i cie?z˙ka? prace?. To elementy konieczne do osia?gnie?cia perfekcji w kaz˙dej dyscyplinie. W swojej kampanii „WILL FINDS A WAY” Under Armour postanawia inspirowac´ i prowokowac´ konsumentów, zabieraja?c ich w motywacyjna? podróz˙, a w centrum zainteresowania stawiaja?c Dwayne’a Johnsona, która kolejno przedstawia historie os´miu pionierskich sportowców: s´wiatowa? mistrzynie? w sprincie – Natashe? Hastings, pływaczke? olimpijska? – Yusre? Mardini, rozgrywaja?cego NBA – Dennisa Smitha Jr., aktorke? i chin´ska? mistrzynie? taekwondo – Zoe Zhan, mistrza s´wiata w judo – Tedd’ego Rinera, kaskaderke? – Jassie Graff, triatloniste? – Johnny’ego Agara oraz Jovona „Wanna” Waltona – mistrza boksu i gimnastyki amerykan´skiego stanu Georgia.







