2008-03-27

Nowinki

PRIMA MODA Konkurs Oskary Fashion

Chętnych do wzięcia udziału w castingu nie brakowało. Przed jury stawiło się około 100. dziewczyn, marzących o zaszczytnym tytule Modelki Roku. Kandydatki miały za zadanie zaprezentować się na wybiegu, a także powiedzieć parę słów o sobie i swoich zainteresowaniach. Wszystkie dziewczyny wystąpiły w specjalnie na tę okazję wyselekcjonowanych butach PRIMA MODA. Jak mówi jeden z jurorów konkursu Jarosław Burdek, dyrektor ds. rozrywki programu 2 Telewizji Polskiej – „Dziewczyny reprezentowały naprawdę wysoki poziom. Większość z nich zrobiła na mnie ogromne wrażenie, w szczególności gdy swoje luźne trampki zamieniły na eleganckie i szykowne szpilki”. Do drugiego etapu jury ostatecznie zakwalifikowało 22. modelki. Następnie, wybrane kandydatki wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Marka PRIMA MODA, obecnie jedna z bardziej rozpoznawalnych polskich firm oferujących markowe buty włoskie jest jednym z głównych Sponsorów tego wydarzenia. Decyzja o wsparciu imprezy idzie w parze z definicją marki, która na pierwszym miejscu stawia zgodność z najnowszymi trendami, nowoczesne wzornictwo, dbałość o detale, jak również promocję tych cech wśród eleganckich i modnych Polek.

W obradach jury brała udział jedna z najbardziej znanych polskich stylistek, prezenterka, znawczyni i miłośniczka mody - Joanna Horodyńska. Obecność Joanny w pracach komisji związana jest z objęciem przez nią zaszczytnego tytułu Ambasadorki i oficjalnej Stylistki marki PRIMA MODA. Ponadto, w finale poprzedniej edycji konkursu Oskary Fashion została ona nagrodzona tytułem najlepiej ubranej Polki w kategorii Moda. Doceniono jej niebanalny, pewny styl i modową świeżość.

Konkurs pod nazwą Oskary Fashion to impreza, która z roku na rok rośnie w siłę i nabiera rozpędu. To szansa nie tylko dla modelek, ale również dla projektantów mody i fotografów. Motywem przewodnim tej edycji konkursu jest kolekcja Prêt-à-porter w konwencji la Bohème. Udział marki PRIMA MODA w tym prestiżowym przedsięwzięciu ma zatem pomóc w wyłonieniu i promocji nowych talentów. Wydarzenia tego pokroju pozwalają również na konsekwentne budowanie wizerunku firmy modnej, dbającej o zgodność ze światowymi trendami oraz najwyższą jakość swoich produktów.




Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar