2014-07-28

Pielęgnacja ciała

9/10 kobiet ma skłonność do cellulitu. Zbliża się lato. Zacznij działać!

Piękne, zgrabne, zadbane ciało – marzenie każdej kobiety. Jesteśmy w stanie zainwestować w pielęgnację ciała coraz więcej czasu i troski, szczególnie gdy zbliża się lato.


 

 


Pojawianie się cellulitu oraz spadek jędrności skóry to najczęstsze kosmetyczne defekty ciała, których za wszelką cenę chcemy się pozbyć. Pomarańczowa skórka pojawia się u około 90% kobiet i jest wynikiem wielu zaburzeń m.in. związanych z gospodarką hormonalną, zatrzymywaniem wody, nieprawidłowym funkcjonowaniem krążenia oraz nadmiarem tkanki tłuszczowej, związanym z brakiem ruchu i nieprawidłową dietą. Warto pamiętać, że otyłość, którą dawniej bezpośrednio wiązano z występowaniem cellulitu, nie jest jego główną i jedyną przyczyną. Szczupłe osoby także mają cellulit, a utrata jędrności i elastyczności skóry to bardzo częsty efekt uboczny szybkiego chudnięcia i przybierania na wadze. Czy kosmetyki mogą pomóc w walce z tymi problemami? Oczywiście, że tak.

KOSMETYCZNA LIPOSUKCJA

W komórkach tłuszczowych (adipocytach) zachodzą ciągłe procesy syntezy i rozkładu tłuszczów. Odkładanie się nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej jest spowodowane przewagą procesów wytwarzania tłuszczów nad procesami ich spalania. W rezultacie dochodzi do kumulowania się związków tłuszczowych w komórkach. W takim przypadku adipocyty mogą zwiększyć swoje rozmiary nawet kilkadziesiąt razy, dlatego skutkiem otyłości oprócz nadmiarowych kilogramów jest zwykle widoczny cellulit. By naprawdę efektywnie działać w kierunku eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej i pomarańczowej skórki musimy jednocześnie aktywować kilka mechanizmów: pobudzić spalanie tłuszczu w komórkach, zahamować rozrost komórek tłuszczowych i ograniczyć im kalorie, by nie produkowały nowych związków tłuszczowych.

W preparatach antycellulitowych i wyszczuplających od lat królowały te same składniki aktywne: kofeina, guarana, L-karnityna… Na szczęście kosmetologia nie stoi w miejscu i wreszcie pojawiły się nowe badania, które pozwoliły stworzyć innowacyjne połączenie 3 składników aktywnych o zupełnie przełomowym mechanizmie działania na tkankę tłuszczową. Technologia Kosmetycznej Liposukcji, bo o niej mowa to globalne rozwiązanie antycellulitowe: fatburner aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach przez 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji, adipobloker zapobiega wzrostowi liczebności komórek tłuszczowych, a dieta komórkowa blokuje wchłanianie glukozy w komórkach tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie i  hamuje proces powstawania nowych związków tłuszczowych po posiłku.

IMPONUJĄCA SKUTECZNOŚĆ

Technologię Kosmetycznej Liposukcji zastosowano w formułach kosmetyków do pielęgnacji ciała BODY DIET24 marki SORAYA. Badania skuteczności 4-tygodniowej kuracji serum antycellulitowym potwierdziły m.in. zredukowanie pomarańczowej skórki wg 83% kobiet, wygładzenie skóry wg 100%, a pomiary metryczne dowiodły redukcji obwodu uda nawet o 2 cm. By kompleksowo zadbać o skórę ciała w linii znalazły się także, równie wysoce skuteczne: balsam wyszczuplający, serum zapobiegające rozstępom oraz ujędrniający krem do biustu.

Dzięki innowacyjnej koncepcji i wysokiej skuteczności linia BODY DIET24 zyskała wsparcie dietetyka oraz trenera personalnego, ekspertów, którzy doskonale wiedzą, że kluczem do sukcesu w walce o piękne ciało i zgrabną sylwetkę są 3 fundamenty: zdrowe odżywanie, aktywność fizyczna oraz regularna pielęgnacja skutecznymi kosmetykami.





Kosmetyki antycelluitowe i wyszczuplające to 3. pod względem wartości sprzedaży kategoria w rynku pielęgnacji ciała. Sprzedaż tego typu preparatów rok do roku wykazuje jednak tendencję spadkową. Kategorię cechuje także bardzo duża sezonowość, ze wzrostami sprzedaży w okresie wiosenno-letnim. W segmencie pojawia się coraz więcej preparatów wyspecjalizowanych, przeznaczonych na konkretne partie ciała i dla różnych grup konsumentów. Największa popularnością cieszą się kosmetyki antycellulitowe w formie serum.

SORAYA zajmuje 3. pod względem udziałów wartościowych pozycję na rynku kosmetyków antycellulitowych i wyszczuplających*. Swoje produkty marka adresuje do bardzo szerokiej grupy kobiet, w każdym wieku, oferując kompleksową, specjalistyczną pielęgnację ciała, odpowiadającą na najważniejsze potrzeby tj. redukcja cellulitu, poprawa jędrności skóry, pielęgnacja biustu, modelowanie sylwetki, zapobieganie rozstępom.  Marka właśnie wprowadziła na rynek nową linię BODY DIET24 opartą na bardzo innowacyjnym mechanizmie Technologii Kosmetycznej Liposukcji. Jest to nowatorskie połączenie 3 składników aktywnych, które pobudza spalanie tłuszczu 24h na dobę, w każdej sytuacji, a dodatkowo ogranicza komórkom tłuszczowym kalorie, hamując powstawanie i odkładanie się związków tłuszczowych. Nowe produkty wykazują wysoką skuteczność, potwierdzoną w badaniach aplikacyjnych 4-tygodniowej kuracji. Należy jednak pamiętać, że w tej kategorii kosmetyków, kluczowe znaczenie dla uzyskania deklarowanych efektów ma systematyczność i konsekwencja w ich stosowaniu oraz używanie ich zgodnie z zaleceniami producenta.

*Soraya za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w 2013 roku w kategorii Pielęgnacja Ciała.

Komentarze (2)

Megi (2014-11-16 21:33:53)
Soraya
Świetny kosmetyk w bardzo przystępnej cenie. Oczywiście nie usuwa Cellulitu od razu ale poprawia znacznie wygląd skóry. Polecam
Kinga (2014-07-29 13:40:34)
Super
Mam dwie tubeczki z tej serii Krem do biustu i serum wyszczuplajaco-antycellulitowe. Odchudzam  sie teraz dość intensywnie i nie moge pozwolić, zeby kilogramy zniknęły, a na ich miescu pojawiło się zwiotczałe ciało, a więc wsmarowuję,l wsmarowuję i na razie jest ok. Kilogramów mniej, a moja skóra wciąż w dobrej kondycji :)
Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar