.jpg)
Tłum gwiazd oraz dziennikarzy zgromadziła premiera najnowszego, wyjątkowego projektu marki Kruger&Matz – „It’s your life just take it”. Wśród zaproszonych celebrytów pojawili się m.in. Katarzyna Burzyńska, Kamila Szczawińska, Marcelina Zawadzka, Monika Mrozowska, Anna Popek czy Rozalia Mancewicz. Wszyscy goście podczas spotkania w Warszawie Wschodniej mieli okazję poznać ideę oraz założenia kampanii, której głównym celem jest poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją. Kruger&Matz wierzy, że urządzenia oraz gadżety elektroniczne mają być tylko środkiem i narzędziem pomocnym w realizacji marzeń, a nie celem naszego życia.
"Nasza kampania obejmuje kilka elementów: to przede wszystkim konkurs dla wszystkich ludzi, którzy żyją z pasją i chcą się z innymi nią dzielić. To także kampania reklamowa z naszymi wyjątkowymi Ambasadorami, czyli m.in. znanym bokserem Przemysławem Saletą, który jest najlepszym przykładem na to, że nie należy się poddawać i warto wytrwale walczyć o swoje marzenia. Nasza marka od początku istnienia wyznaje zasadę, że warto w życiu dokonywać świadomych wyborów. To od konsumenta zależy, czy kupi produkt, znanego światowego producenta, czy też wybierze spełniający te same funkcje i równie dopracowany technologicznie, a jednocześnie dużo tańszy telefon lub tablet Kruger&Matz. Może warto sięgnąć po ten drugi, a zaoszczędzoną różnicę przeznaczać na to, co w życiu ma prawdziwą wartość oraz znaczenie, czyli realizację swoich pasji lub wspólny czas z ludźmi, których kochamy" – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii.
Spotkanie było także doskonałą okazją do prezentacji najnowszych produktów Kruger&Matz, w tym smartfona SOUL, który łączy w sobie nowoczesne wzornictwo oraz zaawansowane rozwiązania technologiczne. To produkt, który z pewnością szybko znajdzie wielu wielbicieli. W restauracji Warszawa Wschodnia swoją premierę miały także pierwsze 40 i 48” telewizory marki oraz najnowsze modele systemów audio.