2013-06-05

Kolekcje ubrań

Pokaz kolekcji marki Midori na sezon wiosna/lato 2013

24 maja 2013 roku w klubie „Enklawa” miał miejsce pokaz wiosenno-letniej kolekcji marki Midori.












Midori to młoda polska marka, funkcjonuje na naszym rynku odzieżowym od 2006 roku. Swoje propozycje kieruje do kobiet – aktywnych, eleganckich i lubiących podkreślać swoją kobiecość. Twórczyniami marki są dwie siostry. Pracują zgodnie z założeniem, że kolekcje spod szyldu Midori muszą składać się z propozycji, które chciałyby nosić same. Jeżeli któryś z projektów nie spodoba się siostrom, nie wchodzi do kolekcji. Celem Midori jest wzbogacanie oferty naszego rynku modowego o odzież, która: wyprodukowana jest z materiałów bardzo wysokiej jakości, charakteryzuje się perfekcyjnym wykonaniem i wykończeniem, nawiązuje do modowych trendów aktualnego sezonu, a przy tym jest dostępna w rozsądnych cenach. Wysoka jakość, perfekcja wykonania, modne wzory, rozsądne ceny – to cechy charakterystyczne ubrań Midori.  Kolejne kolekcje marki konsekwentnie utrzymane są w stylistyce niewymuszonej, młodzieżowej elegancji. Oferowane wzory hołdują klasyce. W każdej kolekcji dominują sukienki i tuniki: proste, trapezowe lub w kształcie klepsydry, z przyjemnych materiałów, w bogatej palecie barw. W zależności od sezonu, oferty wzbogacane są o płaszcze, kamizelki, przewiewne topy czy szorty.

W kolekcji Midori na wiosnę i lato 2013 wyraźnie dają się zauważyć inspiracje trendami lat 50. I 60. Większość propozycji utrzymana jest w pastelowej palecie barw. Przeważają delikatne róże, zielenie, błękity i kolor ecru. Przed monotonią i nadmierną słodyczą ofertę marki bronią propozycje w soczystych kolorach letnich owoców. Nie mogło zabraknąć bieli, także w zestawieniu z czernią. Gładkim tkaninom, zestawianym niekiedy w minimalistyczne, geometryczne patchworki, towarzyszą paski, kwiatowe printy i ciekawe perforacje. Wiosenno-letnie wzory Midori to przede wszystkim romantyczne, proste i ultra kobiece sukienki, podkreślające atuty sylwetki. W ofercie znajdziemy zarówno ponadczasowe trapezowe sukienki w stylu Twiggy Lawson, bardziej powściągliwe, taliowane propozycje do pracy, jak i seksowne wydekoltowane tuby. Zwolenniczkom unisexu Midori proponuje klasyczne rurki, cygaretki i garnitury w jasnych, letnich kolorach - w sam raz na ciepły dzień spędzony w biurze.

Propozycjom marki Midori na wybiegu towarzyszyły buty niemieckiej marki Caprice. Znakiem rozpoznawczym propozycji spod szyldu Caprice jest połączenie wzornictwa zgodnego z aktualnymi trendami z unikatowym komfortem użytkowania. Niespotykaną wygodę zapewnia zastosowana nowatorska technologia OnAIR, wynaleziona i opatentowana przez firmę Caprice. Bazuje ona na podpatrzonej w naturze budowie „plastra miodu”, której zalety wykorzystuje się w lotnictwie i lotach kosmicznych. Podczas pokazu Zaprezentowano wybrane modele z bardzo rozbudowanej wiosenno-letniej kolekcji marki, między innymi kolorowe mokasyny.

Całą nową kolekcję marki Midori i wybrane propozycje kolekcji marki Caprice styliści mogą obejrzeć w Showroom Vertigo w Warszawie. Kolekcje  są dostępne  w sprzedaży.
 

Galeria zdjęć:

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar