2012-11-10

CIEKAWOSTKI

MARTYNA WOJCIECHOWSKA apeluje o ochronę środowiska

Martyna Wojciechowska, znana podróżniczka i dziennikarka, zaapelowała do miłośników kawy o wsparcie kampanii CHAI caffé latte, której jest ambasadorką. Część dochodu z kampanii prowadzonej przez coffeeheaven zostanie przekazana fundacji WWF Polska na ochronę środowiska naturalnego.
 
 


Jak podkreśliła Martyna Wojciechowska, kampania CHAI caffé latte jest przykładem działania, w którym nawet drobny gest, ale wykonany przez tysiące osób, może przynieść znaczące skutki. Nie bez powodu kampania powiązana jest z kawami CHAI caffé latte. Ich nazwy: Tiger, Orca, Turtle oraz Panda, odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt. Wystarczy kupić dowolny z tych napojów, aby wesprzeć kampanię, a tym samym przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego. Apeluję do wszystkich osób, którym leży na sercu troska o ochronę środowiska naturalnego - namawia Martyna Wojciechowska - Zakończenie kampanii nastąpi 13  listopada, zostało więc już tylko kilka dni. To ostatni moment, żeby w ten prosty sposób wesprzeć działania WWF Polska.  

Martyna Wojciechowska zaangażowała się w kampanię CHAI caffé latte, gdyż w trakcie swoich podróży wielokrotnie widziała zagrożenia, stojące przed środowiskiem naturalnym w wielu rejonach świata. Dotyczy to zarówno bogatych, wysokorozwiniętych krajów, jak i biednych krajów Trzeciego Świata. Jej zdaniem powinniśmy patrzeć na środowisko naturalne jako na dar, przekazywany z pokolenia na pokolenie. Naszą powinnością jest, aby ten dar przekazać w jak najlepszym stanie pokoleniom, które nastąpią po nas. Nie możemy przecież z przyrody korzystać bez ograniczeń. – podkreśliła.

Kampania CHAI caffé latte jest przykładem wsparcia, które możemy okazać organizacji zajmującej się ochroną środowiska naturalnego. W dodatku możemy to zrobić w wyjątkowo łatwy i przyjemny sposób, do czego zachęca ambasadorka kampanii. Wystarczy do 13 listopada przyjść do dowolnej kawiarni coffeeheaven, kupić dowolną kawę z serii CHAI. Część dochodu ze sprzedaży tych kaw trafi do WWF Polska, wspierając cele tej organizacji realizowane w Polsce i na świecie. Warto wziąć tę opcję pod uwagę, gdy następnym razem będziemy się zastanawiać nad wyborem kawy i kawiarni.






 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar