2012-05-19

Buty

Czy wiosną 2012 zrobi się różowo?

Na otwarciu pierwszego w Europie Salonu Tretorn pojawiła się Kaja Śródka. Końcówki jej włosów miały kolor różowy - czy to nowy wiosenny trend również polskich gwiazd?

 

Na czasie są włosy w lekko „spranym”odcieniu różowym - tak jakby kolor nieregularnie wypłukiwał się z kosmyków. Różowy kolor najlepiej wygląda w otoczeniu bardzo jasnych platynowych blond włosów.


TRETORN podbija serca polskich gwiazd
Pierwszy monobrandowy sklep marki TRETORN w Europie na swoją lokalizację wybrał Warszawę. 11 maja od samego rana zaroiło się w nim od gwiazd, dziennikarzy i stylistów. Największym zainteresowaniem cieszyły się uwielbiane przez zagraniczne sławy EKO kalosze, które od ponad 120-stu lat są kultowym produktem marki. Z polskich celebrytów na wiosenne zakupy wybrali się m.in. Lidia Popiel, Marta Kuligowska, Beata Sadowska, Marta Kielczyk, Weronika Marczuk, Natalia Przybysz, Kaja Śródka, Mateusz Borek z rodziną, Tomasz Iwan z Natalią Jakułą, Bożydar Iwanow, Stefano Terrazzino, Paulina Biernat, Izabela Janachowska, Marcelina Zawadzka (Miss Polonia 2011), Maciek „Gleba” Florek(zwycięzca YouCan Dance), Marek Kościkiewicz, Konrad Wojterkowski (producent filmowy), AlżbetaLeńska, Marta Wierzbicka, Przemysław Stoppa (najbardziej znany polski paparazzi) itd. Markę TRETORN na polski rynek wprowadziła PUMA – jedna z najbardziej znanych i cenionych firm międzynarodowych.

Po przekroczeniu progu salonu TRETORN w Centrum Handlowym Klif, zaproszeni goście znaleźli się w krainie skandynawskiego lata, po której przewodniczką była Beata Sadowska. Naturalne, świeże, wabiące bogactwem kolorów i tradycyjnych szwedzkich smaków przekąski oraz stylizacje nawiązujące do ożywczego powiewu z fiordów, zachęcały do oddania się beztroskim zakupom.

- Jestem zaskoczona, że można czuć się tak lekko i swobodnie mając na nogach kalosze – podkreślała Marcelina Zawadzka, Miss Polonia 2011. – Ja wybrałam sobie długie, w kolorze pudrowego różu z szarymi akcentami i klamerką.

Oprócz shoppingu goście świetnie się bawili szukając upominków ukrytych w pomiędzy produktami, a gwiazdy mogły same przetestować słynny komfort i wygodę kaloszy TRETORN skacząc po ustawionych przed salonem głazach.

Wywodząca się z malowniczej Skandynawii marka TRETORN to kwintesencja najwyższej jakości, dobrego stylu i unikatowego designu. Każdy but jest ręcznie szyty i wykonany z naturalnego kauczuku.

TRETORN jest firmą o długiej tradycji: pierwsze buty zostały wyprodukowane w 1891 roku przez założyciela Johana Dunkera. Już 13lat później jego kalosze okazał się wielkim hitem na skandynawskim rynku: firma produkowała około miliona par rocznie!

Obecnie właścicielem marki jest firma PUMA. Czerpanie z ponad studwudziestoletniej tradycji w połączeniu z innowacyjną technologią produkcji i najwyższej jakości surowcami sprawia, że marka TRETORN zdobędzie uznanie wszystkich aktywnym, lubiącym połączenie najlepszego stylu z wygodą.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar