2012-02-01

Buty

Eva Mendes i Helena Christensen ambasadorkami Reebok EasyTone

Co daje największą satysfakcję kobietom?

Według najnowszych badań – dobra forma i spotkania z przyjaciółmi!
•    Najnowsze „Badanie Satysfakcji” Reebok wskazuje, że 7 na 10 Europejek odczuwa największą satysfakcję, kiedy czuje się zdrowo
•    83% przebadanych kobiet jest przekonanych, że dobra kondycja przyczynia się do odczuwania większej satysfakcji z życia
•    Gwiazda Hollywood, Eva Mendes oraz supermodelka, Helena Christensen wspierają kampanię Reebok 






Najnowsze badania Reebok wykazują, że mimo intensywnego trybu życia współczesnych Europejek, poziom satysfakcji w badanej grupie jest bardzo wysoki. Okazuje się, że gwarancją zadowolenia są drobiazgi życia codziennego jak np. dobra zabawa z przyjaciółmi (74%) albo świeża pościel (65%). Ponadto, badanie Reebok pokazało, że udane życie erotyczne (65%), zdrowie (71%) i dobra kondycja (71%) to kluczowe dziedziny, które przynoszą satysfakcję.

Kampanię prowadzoną przez markę Reebok wspierają globalne ambasadorki linii EasyTone – hollywoodzka aktorka, Eva Mendes oraz światowej sławy modelka, Helena Christensen. Obie ambasadorki, wraz z innymi znanymi fanami EasyTone wzięły udział w nagraniach
i sesji przygotowanej przez fotografa gwiazd, Rankina.

Ponad 3000 kobiet z różnych europejskich państw takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Rosja, Hiszpania oraz Włochy przez ponad 2 tygodnie uczestniczyło w „Badaniu Satysfakcji” Reebok, które sprawdzało zarówno poziom satysfakcji Europejek, jak i kluczowe wskaźniki deklarowanego zadowolenia.

Wyniki badania pokazują, że współczesne kobiety czerpią więcej satysfakcji ze zwykłych, drobnych przyjemności niż chociażby z luksusowych, drogich prezentów. Czysty dom (65%), słuchanie muzyki (58%), otrzymanie kwiatów (59%) – wszystkie te rzeczy przynoszą kobietom więcej zadowolenia niż droga biżuteria (39%) albo szereg zaproszeń na imprezy (27%).

W pytaniach związanych ze zdrowiem i ciałem, 66% kobiet potwierdziło, że dobra kondycja jest dla nich ważna. Okazuje się również, że większość kobiet preferuje nieznaczną opaleniznę (80%) i wolałaby mieć płaski brzuch (64%) niż większe piersi (32%). Z kolei, jako najczęstszą formę aktywności fizycznej kobiety wymieniają spacery (19%). Na kolejnych miejscach plasuje się pływanie (17%), taniec (11%) oraz bieganie (7%).

Dla ambasadorki EasyTone Evy Mendes ćwiczenia i dobry wygląd to również synonimy satysfakcji. Aktorka wyjaśnia: „To, co lubię w ćwiczeniach i utrzymywaniu ciała w dobrej kondycji, to uczucie satysfakcji, jakie mi dają. Świadomość, że dbam o ciało i umysł, aby zachować zdrowie i dobry wygląd to naprawdę wspaniałe uczucie. Noszę Reebok EasyTone od momentu, kiedy pojawiły się na rynku i muszę przyznać, że je pokochałam”.

Z kolei druga ambasadorka marki, Helena Christensen czerpie satysfakcję przede wszystkim z chwil spędzonych ze swoim synem, np. wspólne odrabianie lekcji z matematyki, czytanie dobrych książek, podróże, fotografowanie, kolekcjonowanie antyków, oglądanie zachodu słońca nad oceanem oraz jedzenie, które modelka łączy z ćwiczeniami, zapewniającymi zgrabną sylwetkę. 

„Moja praca wymaga ciągłych podróży. Dlatego tak bardzo cenię sobie chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi. To naprawdę ciekawe doświadczenie, kiedy spoglądasz na wyniki badań i okazuje się, że nie jesteś sama – aż 64% kobiet biorących udział w „Badaniu Satysfakcji” Reebok tak samo jak ty czerpie najwięcej satysfakcji z czasu spędzonego w gronie najbliższych” – dodaje Helena Christensen.

„Otrzymujemy od konsumentek wiele pozytywnych opinii na temat butów EasyTone. Wiemy, że kobiety je kochają i to naprawdę wspaniały produkt”, mówi Martina Jahrbacher odpowiedzialna za Women’s Sport w Reebok. „Noszenie butów EasyTone w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami to doskonały sposób, aby czerpać jeszcze więcej korzyści z codziennej aktywności fizycznej, a jednocześnie wyglądać stylowo i kobieco”.

„Badanie Satysfakcji” Reebok

„Badanie Satysfakcji” Reebok zostało przeprowadzone w styczniu 2012r. W trakcie tego dwutygodniowego sondażu online przebadano przedstawicielki 5 europejskich krajów: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Rosji, Włoch i Hiszpanii. W próbie znalazło się co najmniej po 500 kobiet z każdego państwa, w sumie 3043 respondentki z przedziału wiekowego 18-39 lat. Próba była reprezentatywna pod względem takich zmiennych jak miejsce zamieszkania, dochód oraz zatrudnienie.

EasyTone – Przyciągaj więcej spojrzeń z każdym krokiem
Technologia EasyTone opiera się na systemie 2 podkładek balansujących wraz z systemem transferu powietrza. Podkładki balansujące umieszczone w podeszwie buta powodują naturalną niestabilność przy każdym kroku. Natomiast technologia transferu powietrza sprawia, że powietrze w podkładkach przemieszcza się przy każdym kroku dając poczucie chodzenia jak po piasku. Buty EasyTone choć wytwarzają niestabilność, są bardzo komfortowe w codziennym użytkowaniu.









 

Komentarze (3)

pscolka (2012-02-02 19:14:07)
.
Miałam kiedyś kupić te buty na ostatnim zdjęciu:)
wodniczka (2012-02-01 23:16:36)
Satysfakcja
Zdrowie - największa satysfakcja, potem już zwykłe przyjemności sprawiają radość i niosą zadowolenie, chociażby wygodne buty w codziennym użytkowaniu. Komu buty dały się we znaki ten to najbardziej doceni.
sylvana (2012-02-01 21:52:41)
Ambasadorki wspaniałe,
nic tylko brać przykład,ja dam się namówić na EasyTone na pewno 
Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar