2012-01-28

ROZRYWKA

Julka B nr 1 w Londynie

„Hallelujah” Julki B z projektu Poland…Why Notznalazło się na pierwszym miejscu listy przebojów rozgłośni Polish Radio London!


Po niespełna trzech tygodniach piosenka „Hallelujah” w wykonaniu Julki B dotarła na pierwsze miejsce Londyn TOP 20. 12-letnia wokalistka pokonała tym samym wykonawców takich jak Kelly Clarkson, Nicole Scherzinger, Rihanna, czy Coldplay. Julka jest najmłodszą artystką, która kiedykolwiek dotarła tak wysoko na liście przebojów międzynarodowej rozgłośni przed wydaniem solowej płyty. Możemy być dumni z naszej młodej gwiazdy!

- Jak tylko zagraliśmy po raz pierwszy „Hallelujah”, skrzynka majlowa została dosłownie zasypana wiadomościami od naszych słuchaczy - mówi Robert Jasiewicz, Polish Radio London. - Pierwszy raz w historii naszej radiostacji zdarzyło się, że artysta znalazł się na pierwszym miejscu listy przebojów po zaledwie 3 tygodniach grania.

Julia Bogdańska, dwunastolatka z Katowic, zadebiutowała w Poland …Why Not, autorskim projekcie, który łączy utalentowanych artystów polskiego pochodzenia i międzynarodowej sławy kompozytorów i producentów.Na dwupłytowym albumiePoland…Why Not(white i red edition) znalazły się dwa utwory Julki B -cover Leonarda Cohena „Hallelujah” i „Good Girl” – napisany przez Roba Hoffmana (producent płyty „HIStory” Michaela Jacksona) i skomponowany przez Skylar Grey, znaną m.in. z mega przeboju Rihanny i Eminema „Love the wayyoulie”.

Oprócz Julki, na albumie można usłyszeć takich artystów jak Sławek Uniatowski, Mietek Szcześniak, Kasia Popowska, Patricia Kazadi, Natasza Urbańska i inni.

Podwójny album (white and red edition) dostępny jest w całej Polsce od 19 listopada w salonach EMPIK, Saturn, Media Markt.

„Poland… Why Not” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not pracowali między innymi Jim Beanz czy  właśnie Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.

Sponsorem głównym jest producent ekskluzywnej bielizny damskiej, firma ESOTIQ. Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, plejada.pl, Radio Zet i AMS.

Komentarze (2)

pscolka (2012-01-28 15:49:55)
.
Fajnie i dobrze, że można nabyć te albumy w takich często występujących salonach.
sylvana (2012-01-28 12:45:44)
Świetna wiadomość :)))))
 
Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar