2010-12-13

Biżuteria

Cocktail me koktajl stylu

Kobiecość to wielkie wyzwanie. Każda z nas wie jaką kobietą chce być, jednak stale szukamy sposobów jak podkreślić naszą osobowość. Czy biżuteria może być jednym ze środków, w jaki pokażemy swoje wewnętrzne piękno?

Biżuteria jest elementem stylu. Za sprawą biżuterii można poprawić proporcje sylwetki, odwrócić uwagę od słabych stron. Możemy stać się charakterystyczne i rozpoznawalne dzięki biżuterii. Kobieta dojrzała nie naśladuje ślepo, nie papuguje sezonowych mód, a jedynie adaptuje modę do swojego stylu.

Cocktail’me to nowe miejsce na biżuteryjnej mapie każdej wielbicielki stylu i znawczyni trendów. Showroom, a jednocześnie sklep, zlokalizowany jest w Pracowni JAGA HUPAŁO – Born To Create (Warszawa, ul. Burakowska 5/7). W Cocktail’me dostępne są m.in. kolekcje: CREART2 – feeria wzorów i animalistycznych motywów, Patrizia Daliana – włoska klasyka w najlepszym wydaniu, BEX ROX – artystyczne wariacje na temat art deco, La mer collections – trend kalifornijskich plaż, nOir – którą pokochały Madonna i Sarah Jessica Parker, Brokenfab – ulubienica Tokio, Fallon – buntownicza pop kultura, Isharya czyli hinduskie wpływy połączone z nowoczesną estetyką. Oferta jest także dostępna w sklepie internetowym www.cocktailme.pl.
 
„Koktajl to mieszanka smaków. Nieraz dziwnych i z pozoru niepasujących do siebie, a jednak w ostatecznym efekcie wybornych. Nieraz zakręci w głowie, nieraz wyostrzy zmysły… To również cocktail-party czyli większa okazja do założenia sukienki i ulubionej biżuterii! Uwielbiamy łączyć, bawić się stylem, smakiem. Pomieszać, zabłysnąć! Tego pragnie każda z nas: Cocktail’me!” – powiedziała Joanna Górna, współzałożycielka Cocktail’me.

Biżuteria, aby była wyjątkowa musi być indywidualna. Dlatego w Cocktail’me dostępne są wyłącznie kolekcje bogate w warianty i formy.
„Naszą strategię opieramy na bardzo szerokiej ofercie oraz krótkich seriach. Trendy zmieniają się szybko, a my jesteśmy w stanie reagować zgodnie ze zmieniającymi się sezonami. Wiosna-lato to w modzie to lata świetlne od kolekcji jesień-zima. Mamy świadomość, że Polki dokładnie wiedzą, co jest modne i co w danym sezonie po prostu trzeba mieć!” – powiedziała Joanna Górna.
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar