Konkursy/

2010-01-16

Czy wiesz, że...

Plusssz Active płaci za oblany egzamin

Kampania promocyjna Plusssz Active ma zasięg ogólnopolski i jest skierowana do studentów uczelni wyższych. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

Promocja "Poprawki tylko u krawca" trwa od 1 stycznia do 28 lutego 2010 r. Warunkiem wzięcia w niej udziału jest zakup opakowania Plusssz Active i zachowanie paragonu. Jeśli konsument nie zda egzaminu – otrzyma zwrot pieniędzy za zakupiony produkt.

W działaniach promocyjnych wykorzystywane są spoty reklamowe nadawane w stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim oraz w rozgłośniach studenckich (m.in. Radio Zet, RMF FM, RMF MAXXX, Radio Eska, Radio Afera), banery na studenckich portalach internetowych (m.in. dlastudenta.pl, nauka.pl, students.pl). Ponadto na uczelniach wyższych (w 20 miastach Polski), w wybranych klubach, pubach i kawiarniach studenckich (w 14 miastach oraz 84 miejscach) zostaną zamieszczone plakaty oraz materiały POS.

Kreacją kampanii zajęła się firma Paralotna, a zakupem mediów firma Zenith Optimedia. Działania marketingowe są uzupełniane przez kampanię PR i prowadzi je Agencja Kuźnia PR.

Plusssz Active zwiększa możliwości poznawcze mózgu, ułatwia koncentrację, łagodzi objawy stresu oraz wspomaga organizm. Forma płynna powoduje, że zawarte w niej substancje czynne przyswajają się szybciej. Dwuwarstwowe tabletki musujące Plusssz Active o smaku cytrusowym zawierają 10 witamin, magnez, L-karnitynę, fosfatydyloserynę i kofeinę.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar