2008-11-18

ROZRYWKA

HBO Polska promuje Generation Kill

Kampania telewizyjna serialu obejmuje autopromocję w HBO Polska oraz kampanie spotowe w AXN, Discovery i TVN24. Reklamy prasowe ukażą się w TV guidach, a także w prasie opiniotwórczej i wojskowej. Kampania radiowa obejmie RMF FM, Radio ZET, Trójkę i TOK FM. W Internecie banery pojawią się na głównych portalach internetowych. HBO uruchomiło również specjalną stronę internetową poświęconą serialowi: www.generationkill.hbo.pl.

HBO Polska przygotowało kreację kampanii we własnym zakresie, a media zaplanowało OMD Macroscope. Kampania rozpoczęła się 17 listopada i potrwa do 25 listopada.



Mini-serial produkcji HBO "Generation Kill: Czas wojny" powstał na podstawie bestsellerowej powieści Evana Wrighta, korespondenta magazynu Rolling Stone, który obserwował początek amerykańskiej interwencji w Iraku. Produkcja jest realistyczną rekonstrukcją pierwszych dni amerykańskiej inwazji na Irak. Premierowe odcinki serialu będzie można oglądać od 25 listopada 2008 rokuw każdy wtorek o godz. 20:10 w HBO Polska.

Źródło: Media2

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar