2020-05-30

CIEKAWOSTKI

Jubileusz 30-lecia firmy Milkpol S.A.

Jubileusz 30-lecia firmy Milkpol S.A. – z Czarnocina, krainy mlekiem płynącej


Są jubileusze większe i te trochę mniejsze, są lokalne i ogólnokrajowe. Wszystkie jednak, niezależnie od skali, musiały się w tym roku poddać dyktatowi koronawirusa. Również firma Milkpol S.A., producent uwielbianego przez Polaków nabiału sygnowanego marką Czarnocin, zrezygnowała z celebrowania przypadającego w tym roku 30-lecia swojego istnienia. Z tej okazji postanowiła jedynie kameralnie (i zdalnie) podziękować wszystkim swoim pracownikom i klientom. Serwując im na pocieszenie zupełnie nowy twaróg z nutką śródziemnomorską, który pozwoli w domu poczuć się jak na wakacjach.


Przedstawiciele firmy żartują, że gdyby pięć lat temu, w trakcie hucznych obchodów 25-lecia swojej działalności, wiedzieli, co się zdarzy w tym roku, świętowaliby podwójnie. A i tak było wiele wspomnień, wzruszeń, gratulacji i planów na przyszłość. Z nadzieją, że 30-lecie będzie jeszcze okazalsze, z większą liczbą powodów do dumy. Powodów do dumy rzeczywiście przybyło, bo firma może się pochwalić wieloma przysmakami. Ale nie udało się ich w tym roku wspólnie fetować ze względu na obecną sytuację w kraju i na świecie. Dla wspólnego bezpieczeństwa firma zdecydowała o przełożeniu uroczystości.


Firma dziękuje jednak – bezpiecznie, za pośrednictwem mediów – swoim pracownikom i klientom za możliwość realizowania planów i stawiania sobie coraz wyżej poprzeczki jakości. Z nadzieją, że wspólnie uda się przetrwać ten trudny czas.


Milkpol S.A. jest jednym z nielicznych prywatnych zakładów mleczarskich opartym w 100% na kapitale polskim. Mleko wykorzystywane do produkcji spełnia najwyższe normy jakościowe i pozyskiwane jest od starannie wybranych, wyspecjalizowanych gospodarstw zlokalizowanych w promieniu 60 km od zakładu.


Produkty marki Czarnocin powstają dzięki naturalnym składnikom najwyższej jakości. Są bogate w białko, wapń, witaminy i mikroelementy. W ich produkcji nie stosuje się konserwantów, chemicznych dodatków, syropu glukozowo-fruktozowego. Celem mleczarni jest zatrzymanie w gotowych produktach jak największej liczby cennych składników zawartych w naturalnym mleku. Fakt ten potwierdzają certyfikaty, które są gwarancją wysokiej jakości.

 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar