2020-02-23

DZIECIAK

Billie Jean King, Florence Nightingale i Ella Fitzgerald

Billie Jean King, Florence Nightingale i Ella Fitzgerald wśród nowych lalek z serii Barbie Inspirujące Osobowości TM.

Marka Barbie przygotowała trzy nowe lalki z serii Inspirujące OsobowościTM, wzorowane na wybitnych przedstawicielkach różnych zawodów. Od 2018 roku w ramach tej serii pojawiło się 5 lalek, które przedstawiały  wyjątkowe współczesne i historyczne kobiety - bohaterki. Teraz dołączają do nich Billie Jean King, Ella Fitzgerald
i Florence Nightingale.

 



Barbie od ponad pół wieku, zachęcając do twórczej zabawy, stwarza dziewczynkom możliwość identyfikowania się ze swoją lalką i wyobrażania sobie nieodległej przyszłości. W myśl filozofii „Możesz być kim chcesz” dopinguje  do przekraczania granic, a wcielając się w różne role społeczne i zawodowe, odkrywa przed dziewczynkami całe spektrum możliwości, jakie stoją przed nimi w dorosłym życiu. Linią Inspirujące OsobowościTM Barbie pokazuje, że motywacji można szukać nie tylko wśród współczesnych kobiet. Pionierki, mistrzynie, gwiazdy czy artystki, także te z przeszłości, nie tylko wcześniej, ale i teraz mogą inspirować .


Dlatego Barbie Inspirujące OsobowościTM to linia lalek poświęcona kobiecym wzorom do naśladowania, które kolejnym pokoleniom dziewcząt, utorowały drogę do odważnego sięgania po swoje marzenia. W 2018 roku na rynku pojawiły się lalki prezentujące pilotkę Amelię Earhart, matematyczkę Katherine Johnson oraz malarkę Fridę Kahlo. Rok później dołączyły do nich lalki - aktywistki Rosie Parks i astronautki Sally Ride.


W tym roku to grono powiększy się o tenisistkę Billie Jean King , Ellę Fitzgerald – wokalistkę jazzową i Florence Nightingale – prekursorkę współczesnego pielęgniarstwa, której 200. rocznica urodzin przypada w 2020 roku.


Barbie Inspirujące OsobowościTM to odpowiedź na niesłabnącą potrzebę kreowania i promowania wartościowych wzorców wśród dorastających pokoleń. I chociaż siła i niezależność pochodzą od nich samych, to wciąż wielu kobietom brakuje odwagi, by na co dzień pokazywać, jak wiele są warte. Kolejne pokolenia małych dziewczynek – a przyszłych kobiet – każdego dnia szukają wsparcia i inspiracji. To właśnie dlatego Barbie, jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, nie tylko zachęca, ale także pobudza dziewczynki do poszukiwania własnych wzorców - mówi Lisa McKnight, SVP Barbie & Global Head of Dolls, Mattel.
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar