Konkursy/

2018-09-02

WARTO WIEDZIEĆ

5 niezawodnych sposobów na szybki relaks

Wracasz do domu po całym dniu pracy, bałagan w mieszkaniu doprowadza Cię do szału, a pies domaga się spaceru. W takiej sytuacji jedynie spokój może Cię uratować. Twoje ciało i umysł potrzebują pełnego relaksu. Aby to zrobić nie musisz narażać się na wydatki. Wystarczy trochę dobrej woli, czasu i odprężenie masz jak w banku. Sprawdź 5 niezawodnych sposobów na szybki relaks. 

 

 

Długa kąpiel
Nie musisz wydawać ani grosza na SPA, możesz urządzić je w swojej własnej łazience. Wyślij domowników do kina lub do pizzerii. Zacznij od długiej relaksującej kąpieli z olejkami eterycznymi i solami morskimi. Zapal świece zapachowe i odpręż się. Po kąpieli nałóż balsam nawilżający, poczytaj książkę lub po prostu połóż się spać. Moda na taką formę relaksu nigdy nie przemija.   
 
Joga 
Joga na dobre zagościła w programach każdego fitness klubu. Nie ma jednak większych przeciwskazań, aby spróbować jej we własnym domu. Ludzie od wieków relaksują się poprzez rozciąganie i głębokie oddychanie podczas seansów jogi. Zacznij od pozycji, która polega na uklęknięciu na nogach i pochyleniu się do przodu tak daleko, jak to możliwe - w taki sposób, aby twoje czoło dotknęło prawie podłogi. Możesz też skorzystać z profesjonalnego instruktażu, który na pewno znajdziesz w internecie. Warto też spróbować wyciszającej medytacji.
 
Spotkanie ze znajomymi
Nic tak nie poprawia samopoczucia, jak spotkanie w gronie przyjaciół. Rozmowa z bliski osobami pozwoli wyrzucić z siebie negatywne emocje. Twoim znajomi znają Cię najlepiej, wiedzą jak Cię pocieszyć i rozweselić. Pamiętaj, że zdrowe relacje przyjacielskie to gwarancja długiego i szczęśliwego życia. Zatem dbaj o swoich znajomych i zawsze znajdź dla nich chwilę czasu. 
 
Wypad na fitness 
Sport jest najskuteczniejszą metodą redukcji napięcia fizycznego i psychicznego. Siłownia lub zajęcia fitness są idealnym rozwiązaniem na codzienne stresy. Podczas zajęć zapominasz o problemach w pracy, sprzeczkach z szefem, czy goniących Cię terminach. Negatywną energię pozwalą rozładować takie sporty jak boks, tabata, czy Tai Chi. Rozluźninie mięśnie i odprężenie ciała zyskasz dzięki jodze, pilatesowi czy biegom. Pamiętaj, że każda forma aktywności fizycznej pomoże Ci wrócić do stanu równowagi.
 
Kontakt z naturą 
Jeśli tylko czujesz, że potrzebujesz szybkiego odprężenia koniecznie wybierz się na długi spacer po parku czy lesie. Szelest liści, śpiew ptaków, szum wiatru i wody mają zbawienne wpływ na Twoje samopoczucie. Pamiętaj, że kontakt z natura jest niezawodnym lekiem na chandrę. Staraj się w każdy weekend wygospodarować czas na długie wypady za miasto. Idealnie sprawdzią się tutaj rower, rolki czy hulajnoga.
 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar