Konkursy/

2016-12-08

Kosmetyki

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce ...

 GILLETTE przestawia limitowaną serię maszynek inspirowanych najnowszą częścią filmu   „ŁOTR 1. GWIEZDNE WOJNY - HISTORIE“ .

Z okazji premiery „Łotr 1. Gwiezdne wojny - Historie“, Gillette przy współpracy z razem z LucasFilms przedstawiają wyjątkową opowieść, która została zapisana na twarzach gwiezdnych bohaterów.
 
 
 
 
 
Warszawa, 8.12.2016: W przeddzień światowej premiery filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie“ – pierwszego filmu z serii Gwiezdnych Wojen spoza kultowej sagi, dwie globalne marki łączą siły by opowiedzieć historie, które można odczytać z twarzy bohaterów filmu. Gillette, światowy lider w kategorii maszynek do golenia, rozpoczyna międzynarodową kampanię „Każda twarz ma swoją historię” „Każda twarz kryje za sobą historię“ inspirowaną nowym filmem LucasFilms. 
 
Tak jak „Łotr 1.“ odsłania opowieść dzielnych Buntowników, Gillette pokazuje jak, podczas golenia, w każdym mężczyźnie budzi się historia o ogromnej sile.  W kampanii marka pokazuje jak ważne jest porządne przygotowanie się do wyzwań każdego dnia. Idealnie przygotowana twarz staje się  zapewnieniem sukcesu w działaniu, a także dodaje pewności siebie.  

„Każda twarz kryje za sobą historię“ 
Światowa kampania marki „Każda twarz ma swoją historię“ rozpocznie się 1 listopada 2016 premierą spotu który pokaże nieznane twarze bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen wraz z wyjątkowymi historiami, które się za nimi kryją. Nie ważne jakie przeszkody stawia los – Gillette daje każdemu mężczyźnie precyzyjne produkty, by mógł bez przeszkód działać w najtrudniejszych warunkach. Kampania będzie wykorzystywać najmocniejsze elementy dwóch współpracujących marek.
 
Limitowana edycja maszynek Gillettte inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“.
W ramach współpracy, na rynku pojawiła się specjalna limitowana, ekskluzywna edycja maszynek Gillette, inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“. Na przygotowanych z tej okazji opakowaniach pojawiły się wizerunki ikon gwiezdnej superprodukcji.   Wewnątrz – znajdziemy produkty dające mężczyźnie precyzję potrzebną do opanowania Galaktyki. W trzech niepowtarzalnych opakowaniach zebrane są wszystkie narzędzia potrzebne mężczyźnie, by jego twarz opowiadała światu historię prawdziwego bohatera. 
 
Dowiedz się więcej o kampanii Gillette „Każda twarz kryje za sobą historię“ i zobacz spot naszej kampanii: Każda twarz kryje swoją historię.
 
Limitowana edycja maszynek Gillette, w unikalnych, świątecznych opakowaniach inspirowanych filmem,  będzie dostępna polskich sklepach od  1 listopada 2016 roku, w poniższych formatach - Xmas M3 Turbo w zestawie z Gel M3 Extra Comfort 75, w sugerowanej cenie 69,99zł oraz Xmas Proglide Flexball w zestawie z Fusion Gel 75ml, w sugerowanej cenie 94,99zł.
 
 
 
Gillette
 
Od ponad 110 lat Gillette dostarcza precyzję i wydajność, ułatwiając życie ponad 750 milionom mężczyzn na całym świecie. Od produktów do golenia po kosmetyki do ciała, twarzy oraz ochrony przed potem. Gillette oferuje szeroką gamę produktów takich jak maszynki do golenia, kremy, żele i pianki do golenia, produkty do pielęgnacji skóry, produkty po goleniu, antyperspiranty, dezodoranty i żele pod prysznic. Więcej informacji o najnowszych produktach dostępnych jest na stronie http://www.gillette.com/.
 
Procter & Gamble
 
Marki P&G dostarczają produktów blisko pięciu miliardom ludzi na całym świecie. Firma posiada bardzo silne portfolio, w skład którego wchodzą zaufane, prestiżowe marki, takie jak Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® oraz Whisper®. P&G obecne jest w 70 krajach świata. Więcej informacji o firmie i jej markach dostępnych jest na stronie http://www.pg.com.
 
Lucasfilm Ltd
 
Firma Lucasfilm jest częścią koncernu The Walt Disney Company. Jest światowym liderem w produkcji wysokiej klasy rozrywki filmowej, telewizyjnej oraz komputerowej. Oprócz przygotowywania pełnometrażowych filmów oraz produkcji telewizyjnych, firma przygotowuje efekty wizualne, komputerowe oraz dźwiękowe, animację najwyżej jakości, gry komputerowe a także współpracuje z partnerami na całym świecie przy wspieraniu działań reklamowych dzięki wykorzystywaniu legendarnych obrazów z filmów GWIEZDNE WOJNY oraz INDIANA JONES. Siedziba firmy znajduje się w północnej Kalifornii. 
Nazwa i logo Lucasfilm, GWIEZDNE WOJNY i ich elementy są zastrzeżonymi znakami towarowymi, chronionymi prawem Stanów Zjednoczonych oraz innych krajów. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©2016 & TM Lucasfilm Ltd.
 
„Łotr 1. – Gwiezdne Wojny - Historie“ 
Lucasfilm prezentuje pierwszy z filmów Gwiezdne Wojny spoza kosmicznej sagi. „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny - Historie“ to epicka opowieść dziejąca się w czasach kosmicznych wojen. Grupa łotrów łączy siły, by wykraść plany budowy Gwiazdy Śmierci – najsilniejszej broni masowego rażenia złego Imperium. Krytyczny punkt w sadze Gwiezdne Wojny zbliża do siebie grupę zwykłych ludzi, którzy w obliczu wyzwania pokonują swoje słabości i dzięki temu stają się częścią wielkiej historii. 

“Rogue One: A Star Wars Story” wyreżyserował Gareth Edwards. W filmie występują Felicity Jones, Diego Luna, Ben Mendelsohn, Donnie Yen, Mads Mikkelsen, Alan Tudyk, Riz Ahmed a także Jiang Wen oraz Forest Whitaker. Producentami filmu byli Kathleen Kennedy, Allison Shearmur oraz Simon Emanuel a producentami wykonawczymi John Knoll i Jason McGatlin. „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“ będzie miał swoją polską premierę 14 grudnia 2016 roku.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar