Konkursy/

2016-09-06

Buty

MANISTA to nowa polska marka obuwnicza

To jednocześnie bardzo prosta odpowiedź, ale i niewiele mówiąca. Lepiej zacząć od pytania – jak powstała? Marka powstała z potrzeby i fascynacji. Potrzeby stworzenia butów wzorowanych na klasycznej formie trzewika i fascynacji tradycyjnym rzemiosłem. Limitowane kolekcje butów szyte są w małym zakładzie na Podhalu.

Wykreowana przez dwie siostry – Magdalenę i Wiolettę Serafin, które na co dzień projektują wnętrza topowych warszawskich restauracji, biur i sklepów współtworząc pracownię projektową Kdesign / Modoso. Dziewczyny od wielu sezonów szyją buty dla siebie i swoich przyjaciół. Wcześniej pracowały przy projekcie obuwniczym Etnopia, a w 2015 roku postanowiły kontynuować  swoją pasję pod nową marką MANISTA.
 
Zaczęły od odświeżenia klasyki, której brakowało na polskim rynku obuwniczym. Twierdzą, że rzeczy o prostym, minimalistycznym wzornictwie najtrudniej kupić, dlatego postanowiły same zaprojektować buty, które spełniają ich oczekiwania. Potem okazało się, że ludziom z ich otoczenia dokładnie tego samego brakuje. Współpracują z małym zakład rzemieślniczy w polskich górach, gdzie dba się o szczegóły, materiały a wytrzymałość produktów zachwyca. O swoich butach  mówią „małe dzieła sztuki rzemieślniczej”.
 
Manista to buty dla odważnych, niezależnych kobiet i mężczyzn, którzy lubią czuć się wyjątkowo, cenią komfort i dobrą jakość, ale i dają sobie prawo odrobiny szaleństwa.
 
 
W ofercie znajdziemy m.in. proste, klasyczne męskie czarne półbuty o pięknej nazwie Lubosz (staropolskie imię), gdzie cholewka odszyta jest z czarnego lnu, tkaniny w kratę lub żakardu w kwiaty. Wysokie trzewiki męskie Kochan czy damskie Miłoszka wykończone skórą matową lub z delikatnym połyskiem. Fuzja tkaniny z naturalną skórą w tym wydaniu sprawia, że klasyczny trzewik nabiera zupełnie nowego charakteru.
 
Kolekcja obuwia Manista zawiera także damskie botki Coco z paskiem optycznie wydłużającym nogi. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów buty damskie produkowane są w rozm.35-43, a męskie 40-46, ale realizują także indywidualne zamówienia dotyczące połączenia tkanin i rozmiarów.
 
Umiłowanie tradycyjnego rzemiosła, precyzja wykonania, uniwersalna forma i niepowtarzalność  – to cechy obuwia marki MANISTA.
 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar