2016-03-22

TECHNOLOGIA

Lionel Messi dołączył do grona globalnych ambasadorów marki Huawei

Huawei, światowy lider branży smartfonów i technologii informatycznych, przedstawił nowego ambasadora marki. Został nim Lionel Messi, argentyński piłkarz klubu FC Barcelona. Messi jest uosobieniem wartości marki Huawei, od lat inspiruje miliony ludzi na całym świecie, aby wyznaczali sobie ambitne cele, realizowali marzenia i dążyli do perfekcji.

 

 
- Lionel Messi, podobnie jak Huawei, zawsze szuka możliwości, aby być jeszcze lepszym w tym, co robi.

Pomoże naszej marce przekazywać te wartości ludziom od Europy, przez Azję, po Amerykę Południową.

Wierzymy, że droga, którą teraz wspólnie kroczymy, zaprowadzi nas do sukcesu. - powiedział Kevin Ho,
 
President, Handset Business, Huawei Consumer BG.
 
 
 
Firma Huawei nieprzerwanie inspiruje swoich klientów do dokonywania rzeczy niezwykłych. Podejście Messiego do życia i jego kariera idealnie wpisują się w główne przesłanie marki: Make it possible. Piłkarz i jego rodzina zrobili wszystko, co mogli, aby urzeczywistnić marzenie młodego Messiego: grę w profesjonalnym klubie piłkarskim. Zdobywanie wiedzy i doświadczenia oraz zmaganie się z wieloma przeszkodami, stanowią nieodzowny element drogi prowadzącej do osiągnięcia wyznaczonego celu. Walka o sukces Lionela Messiego jest bardzo bliska historii sukcesu firmy Huawei.
 
 
 
 
 
- Trzeba stale walczyć, by zrealizować swoje marzenia. Musisz poświęcić wszystko i iść zawsze do przodu,
aby stawać się coraz lepszym. Dla mnie każdy dzień, w którym jako zawodnik nie robię żadnych postępów, jest dniem straconym. - skomentował Lionel Messi.
 
 
 
Zaangażowanie Huawei na rzecz promowania sportu, a w szczególności piłki nożnej, wynika z przekonania o tym, że sport wzbogaca codzienne życie i kształtuje charakter. W ciągu ostatnich kilku lat firma podejmowała działania z najlepszymi klubami piłkarskimi, takimi jak Club América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid czy AC Milan. Nazwy tych drużyn rozpalają serca i emocje ludzi na całym świecie. Huawei konsekwentnie rozwija też współpracę z piłkarzami, którzy są ucieleśnieniem wartości firmy. Do tego grona należą m.in. Robert Lewandowski i Alexis Sánchez, a teraz także Lionel Messi.
 
 
Pasja, wytrwałość i dążenie do doskonałości to sportowe cechy, dzięki którym firma Huawei uplasowała się wśród 3 czołowych producentów smartphonów na świecie. Flagowe modele urządzeń z serii Mate, P i G to najbardziej popularne smartphony klasy premium wśród konsumentów.
 
 
 
 
 
 
 
O Huawei Consumer Business Group
 
Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.
 
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer BG: consumer.huawei.com/en/
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na: 
Facebook: facebook.com/HuaweiDevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
Google+: plus.google.com/+HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/user/HuaweiDevice
 
 
 
 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar