Konkursy/

2015-06-19

Buty

Gwiazdorska 18tka Deichmann

W tym roku Deichmann w Polsce obchodzi 18-te urodziny. Firma właśnie zaprezentowała najnowszą kolekcję butów na sezon jesień/zima podczas głośnej imprezy urodzinowej. Wydarzenie przyciągnęło wielu znamienitych gości. 18-te urodziny Deichmann upłynęły w świetnej atmosferze! 
 







 
Urodziny sieci Deichmann nie mogły umknąć uwadze nie tylko dziennikarzy, ale również  celebrytów. Obecni na przyjęciu Paulina Sykut-Jeżyna, Jacob, Klaudia Halejcio i Marcelina Zawadzka, Sylwia Nowak, Magdalena Górska, Martyna Kliszewska oraz Tomasz Jacyków bawili się razem z przedstawicielami modowych redakcji w kultowym warszawskim lokalu  „Między Nami”. Goście z zainteresowaniem oglądali i chętnie komentowali nową kolekcję obuwia na sezon jesień/zima 2015/16. Szczególnie podobały się nowe modele botków i sztybletów, wykonanych z imitacji skóry węża lub krokodyla, łączących różne materiały i faktury, a także czarne kozaki na grubych, profilowanych podeszwach. Punktem kulminacyjnym imprezy była zapowiedź współpracy na jesień z polską celebrytką, MARGARET. Swoją kolekcję gwiazda zaprezentuje już w sierpniu. Wtedy też linia butów sygnowana jej imieniem pojawi się w sklepach Deichmann w całej Polsce. 

„Na polskim rynku obecni jesteśmy już od 18 lat. Przez cały ten czas, co sezon staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów, przygotowując kolekcje zgodne z najnowszymi  trendami w modzie. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że nam się to udaje i mamy bardzo liczne grono stałych klientów. To dla nich chcemy się rozwijać. Jesteśmy dumni z tego, że w skali koncernu, właśnie Polska jest jednym z najbardziej liczących się rynków. Deichmann od wielu lat realizuje kampanie z gwiazdami. Wystarczy wspomnieć chociażby Pussycat Dolls, Cindy Crawford czy Halle Berry. W tym roku po raz pierwszy w historii firmy naszą markę na lokalnym rynku będzie wspierać polska gwiazda, MARGARET. Współpraca z nią to najlepszy dowód na to, jak ważnym rynkiem dla koncernu Deichmann jest Polska. Jesteśmy przekonani, że kolekcja Margaret spodoba się klientom. Znalazły się w niej wyjątkowo atrakcyjne fasony, wybrane przez samą gwiazdę.” – mówi Małgorzata Tyliba, kierownik marketingu Deichmann w Polsce.



Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar