2014-07-23

Pielęgnacja ciała

Nowa odsłona strony internetowej Delia Cosmetics

Od niedawna pod adresem www.delia.pl można już korzystać z nowej strony internetowej Delia Cosmetics. W ten sposób marka odświeża swój wizerunek i realizuje Strategię Piękna. Nowa szata graficzna oraz zmieniony układ strony sprawiają, że umieszczone na niej informacje są o wiele bardziej przejrzyste i funkcjonalne. Jej nowoczesny format pozwala na wygodne korzystanie ze strony, zarówno za pomocą komputera, jak i smartfona czy tabletu.
 

 


Kolorowe menu główne – podzielone na sześć kategorii: włosy, paznokcie, makijaż, henna, twarz, ciało – bardzo ułatwia nawigację. W każdej z kategorii znajdują się odpowiednie dla produktów podkategorie. Ponadto u dołu strony umieszczono pasek, który po rozwinięciu zawiera menu szczegółowe dotyczące nowości, produktów, informacji o firmie, a także zakładek przydatnych dla konsumentów. Zakładki odsyłają m.in. do informacji dla mediów oraz mapy serwisu.

Aby sprostać oczekiwaniom klientów, stworzono specjalną zakładkę „dla dystrybutora”. Po zalogowaniu do niej (każdy klient posiada osobisty login) można uzyskać wszystkie informacje dotyczące logistyki produktów oraz prezentacje poszczególnych kosmetyków. Na stronie umieszczono szczegółowe opisy każdego produktu wraz z opisem jego działania, składników, które zawiera, oraz przedstawieniem palety kolorów m.in. w przypadku farb, szamponów i kremów koloryzujących, lakierów do paznokci, błyszczyków, pomadek, korektorów, fluidów.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar