2014-04-06

WSPIERAMY AKCJE

Marika i Mezo też Mają Haka na Raka

Gwiazdy polskiej estrady – Marika i Mezo – zostali ambasadorami 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Wykonawcy piosenek, które zna każdy z nas, postanowili wesprzeć młodzież biorącą udział w Programie i wraz z nią informować o tym, jak ważne są badania profilaktyczne.




Znany raper oraz wokalistka, współprowadząca program „The Voice of Poland”, wraz z 3,5 tysiącami młodych ludzi będą razem działać w słusznej sprawie i poszukiwać „Haka na Raka”. Marika oraz Mezo wsparli swoim udziałem 7. edycję Programu, która poświęcona jest nowotworom układu chłonnego – chłoniakom. „«Mam Haka na Raka» to super sprawa! Cieszę się, że mogę zaangażować się w Program i wspierać młodzież w tym co robi. Jest to nie lada wyzwanie, aby mówić o tak trudnych sprawach. Jednak wiem, że młodzież dzięki swojej pozytywnej energii i twórczym pomysłom znajdzie sposób, aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby osób. Trzymam mocno kciuki za wszystkich uczestników Programu!” – mówi ambasador 7. edycji „Mam Haka na Raka” Mezo.

Dzięki udziałowi w „Mam Haka na Raka” Marika i Mezo chcą pokazać społeczeństwu, jak ważne jest wykonywanie badań profilaktycznych oraz że wspierają uczestników Programu w ich działaniach. „Popieram to, co robi młodzież w stu procentach. Żyjemy w takich czas, że każdy z nas chociaż raz zetknął się z nowotworem w rodzinie lub wśród znajomych, dlatego takie kampanie, jak «Mam Haka na Raka» są bardzo ważne. Dzięki młodym ludziom, którzy angażują się w działania i zwracają uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania badań profilaktycznych jest szansa na to, że coraz więcej osób będzie z nich korzystało i zwracało większą uwagę na swoje zdrowie. Dlatego nie miałam żadnych wątpliwości, aby włączyć się w tę inicjatywę i naprawdę cieszę się, że mogę być Ambasadorką «Mam Haka na Raka»” – mówi Marika.
 


Marika i Mezo będą wspierać Hakowiczów podczas całej 7. edycji Programu, wystąpią także podczas Gali Finałowej w czerwcu. Obecnie 84 zespoły, które zakwalifikowały się do II etapu Programu opracowują koncepcje kampanii społecznej o chłoniakach. Największą motywacją do działania jest dla nich to, że projekt zwycięskiej kampanii zostanie zrealizowany przez profesjonalną agencję reklamową i pojawi się w mediach na terenie całej Polski.

 

 

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar