2013-07-13

Kolekcje ubrań

Nowa marka koszulkowa na polskim rynku

Noś się po polsku! - to hasło przewodnie nowej polskiej marki Farsa. Ciężko się z nim nie zgodzić, oglądając oferowane przez młodziutką firmę wzory – koszulkę z wizerunkiem Stanisława Lema czy Marii Skłodowskiej-Curie.
















Farsa zrodziła się z zamiłowania do polszczyzny i dzikiej frajdy – mówi założycielka marki, Maria Rozbicka. Nadruki na koszulkach są więc połączeniem zabawy słowem i sympatii do przedstawicieli polskiej literatury i nauki. Od innych firm tego typu Farsę wyróżnia to, że przyciąga nie tylko tych, którym zależy na treści, ale również tych troszczących się o fason, stąd dbałość o wysokiej jakości materiały, niebanalne wzory i kolory. Mimo że marka działa na polskim rynku niecały miesiąc, już została zauważona przez znane blogerki – koszulki Farsy noszone są przez Venilę Kostis.

Galeria zdjęć:

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar