Konkursy/

2013-06-12

Kosmetyki

Kosmetyki męskie na licencji KLUBU FC BARCELONA

Miło nam poinformować, że z dniem 12 czerwca 2013 r. Cederroth Polska S.A. (właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio, dystrybutor produktów Jordan i Bio-Oil) wprowadza na polski rynek kosmetyki męskie na licencji hiszpańskiego klubu sportowego FC Barcelona.
 


To jedna z pierwszych marek na rynku oferująca tak szeroką gamę produktów dla mężczyzn. Bogate portfolio zawiera trzy linie kosmetyków zapewniające kompleksową pielegnację męskiej skóry: Attack (Energetyzująca), Instinct (Nawilżająca) oraz Dominance (Rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy. W skład każdej linii wchodzą: krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, deozdorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa. Produkty odpowiadają na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne mężczyzn i umożliwiają wybór kosmetyków dostosowanych do stylu życia, wymagań cery oraz preferencji zapachowych.

Jarosław Cybulski, Dyrektor Zarządzający Cederroth Polska S.A., jest przekonany o sukcesie nowej marki W Polsce: „To pierwsza na świecie tak szeroka, licencjonowana linia kosmetyków FC Barcelona przeznaczona dla mężczyzn, a prestiż FCB gwarantuje najwyższą jakość produktów“.

Komentarze (1)

martos (2014-01-23 13:03:16)
re
Płaci się za markę, a nie za cenę - jaki to ma sens? Kosmetyki Hildegard Braukmann kupuję najczęściej, ale za działanie, a nie za samą nazwę. Po co wydawać kasę na kosmetyk, który wcale nie gwarantuje jakiejś specjalnej jakości? Moim zdaniem to bzdura.
Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar