2012-05-10

Napoje

Limitowany smak winogron

Krągłe, apetyczne i pyszne. A jaka w nich moc… I tę pozytywną energię w butelki zamknęła firma Marwit. Limitowana seria świeżego soku z czerwonych winogron to kolejna alternatywa dla wielbicieli zdrowych, ale i ciekawych smaków dodających witalności.


 

 

Firma Marwit słynie z bogatego asortymentu soków świeżych – 100%, niepasteryzowanych, smacznych i zdrowych. Dbając o swoich obiorców, ale także przełamując rutynę smakową, cyklicznie poszerza swój asortyment o nowe smaki, wprowadzając na półkę sklepową limitowaną serię soków świeżych. Swoją ofertę stale wzbogaca o nowe smaki, w oparciu o oczekiwania i sugestie konsumentów. W zależności od dostępności konkretnego owocu, na okres najczęściej od 2 do 4 miesięcy, na rynek wchodzą soki w oryginalnych, niespotykanych smakach. Obecnie w limitowanej serii dostępny jest właśnie sok z czerwonych winogron. 

Winogrona orzeźwiają, polepszają nasze samopoczucie. Poprawiają krążenie w organizmie, obniżają wysokość ciśnienia tętniczego. Lepsze krążenie oznacza sprawniejszą dostawę tlenu w komórkach krwi nie tylko do narządów wewnętrznych układu krwionośnego czy pokarmowo-wydalniczego, ale także do mózgu. Winogrona zaleca się też do spożycia osobom narażonym na stres i wykazujących nadpobudliwość nerwową. Dodatkowym atrybutem tego soku jest ciemnoczerwona barwa, która od pierwszego spojrzenia przywołuje w pamięci dojrzałe owoce słodkich, soczystych czerwonych winogron dojrzewających w pełni słonecznego lata.

Codzienna dawka winogron zapewni nam uwolnienie się od odczuwania ciągłego zmęczenia, bólów głowy i osłabionej odporności. Po codziennej dawce świeżego soku z czerwonych winogron poczujemy jeszcze większą chęć do życia, przełamiemy codzienną rutynę.

Dodatkowe informacje produktowe:
- Termin ważności produktu: 4-dni/96h;
- Sposób przechowywania: temperatura 2-6 st. -„Lubię chłodek”;
 - Niepasteryzowany, o naturalnej barwie, niesłodzony, zawiera naturalnie występujące cukry, niewyprodukowany z koncentratu;
- Butelka o pojemności 250 ml, zamknięcie typu twist-off;
- Wartość energetyczna: 284 kJ /67 kcal
- dostępny w opakowaniu szklanym.

Komentarze (0)

Copyright by Daniel Feist & Bartek Kozar